här kommer problemet

Ska till storstaden redan på onsdag. Och? Jo det är ett problem.

Jag behöver en identitetshandling som jag kan visa konduktören på tåget. Har jag det? Nej. Kan jag fixa det? Nej. 1. Det tar lång tid att få ett pass/id. 2. Det kostar pengar. Har jag pengar? Nej. Hade liksom även tänkt att rösta i sthlm nu i helgen och då behöver jag också ett bevis på att jag faktiskt är jag! Så imorgon blir det jag som går till polisen, drar en snyfthistoria och hoppas på ett tillfälligt id som inte kostar någonting. Kanske kan få en faktura på det? Någon som har ett superbra tips?



Björn och Jesper får muntra upp min bedrövliga text!


Kommentarer

Skriv ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara dina uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0