fortsättning..

Juste, en uppdatering om helgen. Fredagen var kalas för tredje dagen i rad. Men misströsta ej. Under de timmar Becc var på föreläsning läste jag många ord och kladdade ner de viktigaste. Kvällen bjöd på lesbiskmiddag och dans på vedala(?). Jag har fått uppleva ett liv jag bara fått höra om tidigare. Ett studentliv som ska försöka få liv i H. Efter fyra timmar sömn och en mage fylld med kebab med extra vitlökssås så åkte jag till hufvudstaden. Dags för familjeaktivitet på Skansen. Kvällen bjöd på födesledagsfest hemma hos Taylor. Tre vänner samlades åter och förde mer liv än tillåtet, så en vandrade till sängs och två dansade mot fasching. 


Ni som förgyllde min helg!



Laborationen gick fruktansvärt bra. Halva kursen klar. Nästa laboration ger mig 4.5p. Nu dags att sova. Imorgon blir det frukost på vårt söta konditori sen plugg till klockan 20.00. Då ska fettet skakas - den omtalade Zumban har entrat H!


Kommentarer

Skriv ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara dina uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0