"devalverar? vad onödigt att använda ett sånt ord"

Cyklade ner till systemet för att få mig en box tre apor. Här i Hultsfred kan man inte sega allt för mkt en lördag om kvällen bjuder på fest - klockan 13.00 slår systemets portar igen! Där inne stötte jag på John, Marcus och Broman som berättade om kvällens planer. Tacos med grabbarna. Ehm? Känns som ni tagit vårt koncept som vi berättade för er igår? Men jag är 100 på att det bara är en täckmantell för strippshow-övning ;) Det kommer bli en succé!

Sen mötte jag upp Sandra. Som dem duktiga ettorna vi är tog vi Malins sms-order på allvar och inhandlade köttfärs, ost och grönsaker för kvällen. Sen var planen att rösta.. dock hade kommunhuset stängt så det får göras imorgon på den stora valdagen! Jag har svårt att välja. Moderaterna passar mig bäst, men sen några månader tillbaka har jag tänkt stödrösta på Centern. Men nu känns det inte som det behövs och jag kan lägga min röst på Moderaterna. Så, när jag väl bestämt mig får jag ett sms - RÖSTA PÅ CENTERPARTIET IMORGON! Jag som är en mycket skrockfull människa kan inte se detta som annat än ett tecken... Får se hur jag gör imorgon!

Bilden säger väl allt?

Kommentarer

Skriv ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara dina uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0