det var lördag

Igår var en bra kväll. Det bjöds på tjejmiddag, mycket dans, mycket sanningar, mycket konsekvenser och en liten kyss mellan John och Broman. Det var så uppskattat att vi snart glömde bort strippshowen. För vi vet att den förr eller senare kommer genomföras.

Vid 1-tiden övergick vår chillfest till röjfest. Huset stormades av ett antal onyktra människor och vi kände att det här kunde vi inte hantera. Så jag, Jenny och Sandra lossade vår cyklar och begav oss mot Rönnvägen 1L. Jag kom på den briljanta idén om att lära mig spela gitarr men somnade istället till tonerna av en sång utan text. Men min kropp var nog ändå inte färdigfestad för jag vaknade och då satt ännu en gitarrspelande man i soffan. När klockan slog 4 fick jag nog ändå inse att kroppen behövde lite vila, men självklart i min egen säng!

Klockan 14.00 gör jag ett nytt försök till ett bättre Sverige! Sen blir det grupparbete, dags att få ner våra tankar om Record Union!


Kommentarer

Skriv ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara dina uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0