det var en fredagkväll på Rönnvägen

Fredagskvällen var en kamp utan dess like! Det var öl. Det var Pommes Pinnes. Det var höga rop. Det var Timrå. Det var Frölunda. Det var hockeykväll på Rönnvägen 1L. Jag hade lovat Malin att heja på Frölunda. Men jag tror mitt otrogna hejande genomskådades - till Johns stora förtjusning. Timrå vann med hela 6-2 och förlusten var ett faktum! Men inte deppade vi ihop för det. Killarna har mer eller mindre lovat en strippshow på kvällens tjejmiddag. 

Nu ska jag dyka in i kulturanalyser. Tydligen kommer tentan gå galant om man förstår den! Sen ska jag möta upp Sandra - Blir en sväng förbi systemet och vallokalen. Sen fortsätter vi med studierna igen! Hallelujah. 

 (min mobilkamera strejkar och kameran är fortf. ute på vift. Det blir torra inlägg ett tag till. Kompenserar med en gammal bild)


Mikaela, Sandra och jag på maskeraden - powerpuffpinglorna!


Kommentarer

Skriv ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara dina uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0