Än en gång ska jag besöka dig

Kom hem efter en dag i skolan - först grupparbetet om Record Union och sen föreläsning (branschintroduktion). Sjukt intressant! Var kommer jag befinna mig om några år? ;) Ikväll kommer jag befinna mig i Stockholm. Från dörr till dörr tar det ungefär 6 timmar, känns ju så där lagom lockande! Helgen kommer spenderas med mina två systrar, mamma och farmor i en stuga utanför Västerås. Det är gåvan vi gav vår moder för att fira hennes första 50 år. Hur många gånger har man inte fått svaret på frågan vad som önskas i present - Glada barn. Jag ska vara så glad jag bara kan, inte så svårt med världens mysigaste tjejer (kvinnor, tanter?)!

Innan jag går, i mina nya mörkblå London-Converes, ska jag äta en apelsin och dricka två glas mjölk. Ingen mjölk ska gå till spillo under helgen Jobbigt att jag en gång i tiden varit känslig mot mjölk.. Är inte sugen på en magkramps-comeback ikväll!


Här hittar ni mig hela helgen :)


Kommentarer

Skriv ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara dina uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0