"You don't look like a columbian guy.."

Jag återförenades med min blivande resekamrat Taylor. Denna kväll tvingade jag henne inte att tagga till, det klarade hon så bra själv. Kanske var det en mintu eller två som låg bakom det. Kvällen tog oss till Berns. Vad som hände där får vara osagt. Eller helt ärligt så är kvällen ganska dimmig. Jag skyller på rökmaskiner. När de bli ute?

Någon gång runt fyra hittade Taylor en mycket stilig man som hon lämnade mig för. Jag mötte upp en gammal vän och istället för det där fyllekäket jag så länge pratat om fick åkte jag hem. Jag längtade till sängen, så mycket att jag somnade på bussen. Idag hade jag tur att bli väckt av busschauffören, inte alltid man har den lyxen! Men när jag reste mig för att stega hemåt kände jag hur fötterna svek klackens höjd och jag beslutade mig för att gå barfota, vilket visades vara ett dåligt val. Fortfarande kan jag skåda små köldblåsor på trampdynorna.


Kommentarer

Skriv ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara dina uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0