Welcome Sunday - be nice to me

Förkylningen har lämnat halsmandlarna i fred och låtit dem gå över till naturlig storlek. Däremot har örat fått sig en smäll. Känns som jag har fått öroninflammation på mitt högeröra. Dessutom har ett lock lagt sig över örat så jag måste ha musiken på högsta volym, poor neighbor! Fast å andra sidan ska dem jävlarna straffas då dem tre helger i rad snott min morgontidning! INTE OKEJ! Orkar inte ha mer kontakt med polisen nu, men jag har ju faktiskt betalat hela 700 spänn för 6 månader, och inte för att någon annan ska läsa den!

Nu ska jag lyssna vidare på 90-talsnostalgi och äta min frukost. Sen plugga!


Kommentarer

Skriv ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara dina uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0