Vid din sida

Det var en underbart mysig middag. Oskar, min systers man, utsatte oss för ett nytt recept - beef bourginon. Till vår stora överraskning var det utsökt. Högsta betyg till husets man! Dock var det så gott att jag kunde ha smällt i mig flera portioner. Men icke! Har nämligen en ny regel. Endast en portion per måltid. Detta för att jag aldrig blir mätt. Helt sjukt! Men sen jag kom hem från Barcelona har jag aldrig kännt mig proppmätt, inte ens i närheten av mätt. Ni vet så där mätt så man bara vill luta sig tillbaka, knäppa upp byxorna och ställer sig frågan Hur fan kunde jag vara hungrig? Har funderat över vad det kan bero på men kommer inte på något. Det är riktigt tråkigt att bara kunna känna hunger men aldrig bli tillfredsställd.

Nej nu ska jag dricka en kopp té och se en av mina favoritfilmer Vid din sida med Julia Roberts och Susan Sarandon. En riktig snyftfilm! Sen utfrågning av min lillasyster. Vill veta vad som hände mellan henne och en okänd på Grodan ikväll!


Kommentarer

Skriv ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara dina uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0