Utvilad och redo för arbete igen

Helgen avslutades på Sätra Brunn. Vi tryckte i oss så mycket mat vi kunde, men ångrade oss i samma stund som besticken las ner på bordet. Så vi rullade vidare till Spa-anläggningen för att plaska lite i bassängen. Jag orkade hela 20 minuter sen fick jag kramp i fingrarna.. Hur lyckas man? Kroppen var nu färdig-aktiverad och det var dags att vila sig i en främmande människas händer. Mitt ansikte virades in i en c-vitamin-kur och hon lyckades övertala mig om "att denna kräm är den enda man behöver". Nu är jag hemma, 250 pengar fattigare. Imorgon lämnar jag staden Stockholm kl 07.06. Föreläsningar, tentaplugg och grupparbeten väntar.


Kommentarer

Skriv ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara dina uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0