Trodde jag skulle få svälta

Magen är fylld som om en annan kropp tagit plats, men det skulle nog vara mer naturligt än det jag ska berätta. I förrgår gick jag och Mikaela till stadens stora matbutik Willys. Där, någonstans i kyldisken fann vi en mycket billig och enligt Mikaela prisvärd produkt. För fem kronor fick man en massa avskyvärda ämnen ihoptryckta till en svart klump. Detta kan nog vara det värsta jag vet, speciellt utan sylt som mitt kylskåp inte vakar över. Dagens måltid har ett namn som börjar på B och slutar på lodpudding.

Men efter 8 timmar av föreläsning och korrigering av arbeten så suktade denna blodpudding någon fantastiskt mycket. Hela köket fylldes av denna doft som jag tidigare kallade odör. Tillsammans med Vänner-crewet slevade jag i mig två skivor med morötter och keso. Vet inte om det var min hunger eller om jag nu faktiskt blivit frälst. Blodpudding kanske kommer bli min grej. Nu mera tycker ju även jag att det är prisvärt.

Kommentarer
Postat av: S

uscha, bjud inte mig på det bara!

2010-10-06 @ 21:08:00
URL: http://skalnins.blogg.se/

Skriv ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara dina uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0