Tack tjejer för en helt underbar kväll - den ska jag sakna!

Gårdagen är en dag jag vill tillbaka till. Rosendalsträdgård bjöd mig och Jenny på kladdkaka och morotstårta. Dessvärre fick vi slänga i oss mumsbitarna då ett antal småfåglar inte var rädda att visa framfötterna. Jenny påstod att hennes dag blev förstörd samtidigt som hon svingade runt sin gaffel och skrek ofina ord till de små fjäderbollarna.

Vid 15.00 sa vi hejdå på franskt vis och jag mötte upp Emma och traskade till Judith. Hittade mycket fint men Thailand tvingar mig att spara pengarna! Den som väntar på något gott.. Så istället köpte jag mig ett billigare, med något kortare livslängd, alternativ - té medan vi väntade på Emelie. Emma hade använt sin vuxna ålder och köpt oss en låda med vitt vin till kvällen.

Hemma hos Emelie ställde jag mig vid spisen och wookade till det hela. Tjejerna körade till musiken och förundrades över de vackra extra takterna. Det var längesen jag var med om en sådan konversation, men gärna snart igen! Middagen spenderades framför de magiska filmerna vi skapade i Windows Movie Maker för tre och fyra år sedan. Fan vad vi va bra! Det kittlade gott i magen och idag står jag över träningen för att den behöver vila. Efter att ha sett filmen både en och två gånger gick vi över till hårddiskens alla gymnasiebilder. Efter att ha kommenterat flertalet bilder med Fan vilken rishög jag var den dagen insåg vi alla att det kanske var så där vi såg ut när vi var som finast.. Undrar just om man kommer titta tillbaka på sig själv om tre år och uttala samma vals igen?

Nu ska jag försöka få tag i min storasyster för att få till en lunch. Sen borde jag läsa lite marknasföring eftersom jag skippade föreläsningen igår.


Kommentarer

Skriv ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara dina uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0