Samson for president

Är råtaggad. Det spritter inom mig av iver. Jag vill göra så mycket. Jag vill börja nu. Ikväll kommer jag jobba mellan 20.00-02.30 för att hänga lite på publikområdet. Vad det innebär får jag veta lite innan passets start. Men jag och Jesper funderade på om det innebär att hålla blicken på publiken istället för artisterna = artistens syn under en konsert. Man ska vara positiv!

Men jag är ännu mer taggad på det nya projektet jag är med i. Det är jag, Mikalea, Maria och Jesper som ska promota artisten Samson For President. Så träffade honom och Minna, som går tredje året av samma utbildning som jag, imorse för att få veta vad dem vill göra med oss ;) Han var så härlig och jag blev hur inspirerad som helst, Vill börja nu nu nu! Vi fick även varsin skiva av honom - så här ska lyssnas!



Kommentarer

Skriv ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara dina uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0