Ny frisyr ett måste!

Nu ska jag sova för att vakna inför den där dagen som är något nytt för mig. Glöm ej:
Pass, blyertspenna, bläckpenna, lämplig energi (ej något som luktar eller låter, usch vad jobbigt!) och.. en hjärna som klarar allt!

Men ni kan få något att klura på medan jag införskaffar mina första hägskolepoäng! Ge mig ett svar på detta!

-Jag mååååste klippa mig!
-Det sa du första nolleveckan också..
-Gjorde jag? Oj, då har jag inte haft en accepterad frisyr på mycket längre.

Inser att det är lite kris och dessutom vill jag göra något nytt. Mitt löjligt barnvänliga utseende skulle behöva en ny vän att klättra upp på nya nivåer med. Lugg känns spännande, men nej det har jag som sagt lovat mig att inte klippa. En page skulle vara kul, fast mer axellångt hår. Så drastiska ska vi inte vara, även om håret växer fort. Jag vet redan nu att jag kommer sakna mitt långa flaxande hår väldigt mycket. Men vad tror ni jag skulle passa i?


Skulle vilja, våga, skaffa mig den här looken. Men vad händer den dagen man försovit sig eller bara inte orkar ta fram plattången..?


Kommentarer
Postat av: tove

Jag ska snart klippa den frisyren också, vet att detta inlägget är rejält gammalt men kollade igenom din blogg och hittade denna perfekta bild på hur jag själv tänkt mig min frisyr. Tycker det är skitsnyggt med axellång page. Kraam :)

2011-06-11 @ 11:46:55
URL: http://goodstuff.devote.se

Skriv ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara dina uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0