Nu checkar jag ut

Nu har jag läst, jag har analyserat, jag har funderat, jag har lagt in mina egna värderingar, slagit ihop ett och ett och jag har skrivit. Ögonen har stirrat i timmar på denna upplysta skärm och nu längtar jag bara efter att få slänga igen över och underdel. Låta tystnaden sprida sig i rummet och lyssna på mina djupa in och utandningar (Ej snarkningar. Sånt trams sysslar inte jag med. Andas ordentligt för guds skull!) .

Slutligen vill jag bara ge alla ett tips. Träna aldrig i kläder som kvällen innan befann sig i samma omgivning som Herr pinne-som-ger-alla-människor-ett-lidande-livsslut! När jag tränar ska det lukta svett, inte cancer!


Kommentarer

Skriv ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara dina uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0