Never on a Sunday

Egentligen var min plan något helt annat än hur jag spenderar min söndag. Skulle göra ett läskigt besök hos frisören, men så klart är det inte öppet på söndagar. Puh. Sen skulle benen springa bort fett. Men på något, inte så oklart, sätt har jag inte förmått mig att ens byta om till träningskläder. Nu är det snart faktiskt försent och jag hoppas att morgondagen ger mig lite härligare väder.

Snart ska jag göra mig iordning för middagen hos min syster. Idag ska jag inte vara en tråkig grown up. Nej idag ska jag ställa upp på vad än min systerson vill att jag ska göra. Jag kanske kan se det som min träning för att höja ambitionsnivån.


I Gävle Bro i somras med min systerson!


Kommentarer

Skriv ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara dina uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0