När jag låter hyn vila



En helg med bara familjen någonstans där ingen vet var. Då kan sminket lämnas hemma och jag kan gå runt i oborstat hår med de där sunkiga mjukisbyxorna som har blivit så sköna efter 6 års användning. Jag kan gömma huvudet i en mössa och strypa halsen med en halsduk. Det är nu man ska må bra - när man inte alls behöver bry sig och anstränga sig ett endaste dugg. I mitt fall blir reaktionen motsatt - HJÄLP VAD HEMSKT! Det enda jag vill är att få ta på sig det där oskönt tajta jeansen med en struken blus som ser ostruken ut efter några sekunder på min kropp - Då känner jag mig som bekvämast. Piffar till mig gör jag bara, och endast, för min egen skull. Oavsett i en storstad eller en liten, okänd by!


Kommentarer

Skriv ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara dina uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0