Men alla har knäppa sidor!


När något inte är som jag vill kan jag verkligen få panik. Det bara spritter i hela kroppen och det känns som jag ska gå i tusen bitar. Jag blir hysterisk, arg och oresonlig. Det är då min stabila syster alltid hjälper mig, även om jag skriker på henne och säger att hon är dum som inte fattar att "jag skulle inte bli så här galen om den inte var livsviktig just nu!".. Just nu handlar det om en mycket viktig sak som bara försvunnit. Det är iaf så det känns när jag blir så här arg. Kameran är helt borta. Igår låg den under bordet, och just nu undrar jag varför den låg där? Och varför plockade jag inte upp den när jag såg den? Nu har någon annan självklart gjort det men kommer inte ihåg var den flyttades. Det blir en helt underbar dag utan bilder som förevigar ögonblicken!


Kommentarer
Postat av: lilla syster

Haha! du är ju för söt! jag hittade den precis där jag lagt den igår, och precis där den alltid ligger när jag behöver den. (i den lilla korgen bredvid fönstret)

2010-10-26 @ 22:35:03

Skriv ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara dina uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0