Lite sömn, lite mat - mycket plugg!

Sporttjejerna entrade Rönnvägen 1L med pannband, hästsvans och träningsskor. Det amerikanska festglaset innehållande rosa bubbel bytte ägare några gånger i minuten. Klockan hade hunnit slå halv 12 innan Stålisarna hunnit till festen, som vanligt var förfesten längre än planerat. Men vi hann sjunga för födesledagsbarnet, 3 verser om minnet inte sviker mig. Även om denna fest inte var till hans ära var det många som smidit underhållningsplaner - Dans, strippshow á la Johan Axelsson med gnugande moves mot 23-åringen och slutligen - en två tre Fanta och Rosé.

Gitarrerna kom fram och det börjar kännas som en tradition. En annan är att jag somnar till det vackra knäppet på strängarna. Men min träningsvän, Sandra, ser till att jag inte lämnas kvar och mot Stålis cyklar vi. Någonstans innan mördarbacken hittar vi resten av gänget och vad som händer efter det lämnar jag åt fantasin - och då tycker jag inte att den ska begränsas. Kan dock avslöja att den inte ska innehålla mig. Jag gick hem, sov 3 timmar för att återigen utöka garderobens rena sortiment. Sen grupparbetades det flitigt hemma hos mig i 6 timmar. När energin tog slut ringde vi hit en familjepizza för att sedan knappra lite mer på tangentbordet.

Nu har jag precis kommit hem från gymmet. Kände att jag behövde göra något helt annat för att nu orka läsa organisationsteorier. Sen ska jag gå och lägga mig INNAN 22.00.


Kommentarer

Skriv ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara dina uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0