Kul att man flyttar längre ner och det då bjuds på tidigare snö..

Denna morgon är inte min vän. Klockan kan inte ha varit medveten om hur svårt jag hade att somna igår då den började tjuta redan klockan 08.00. Det där med 8 timmar sömn per natt är viktigt. Nåja, bråk löser ingenting. Antar att jag skulle förlora en föreläsningsstart då. Fail. Detta blev även en petitess då gardinen visade sig dölja ett snölandskap utan dess like. Det är lustigt att man blir lika chockad varje gång. I år tycker jag dock att den är överdrivet tidig och man har rätt att få klaga lite grann.

Nej nu börjar en föreläsning.

Kommentarer
Postat av: Jennie ♥

hejhej, ber om ursäkt om jag stör, men undrar om du är intresserad av en personligare bloggdesign??

kram

2010-10-21 @ 23:28:48
URL: http://jennsiii.blogg.se/

Skriv ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara dina uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0