Kan inte få en mycket bättre start på en helt underbar dag!

Gick som vanligt upp tidigt. Även om jag inte vill medge det så är jag en av sån där jobbig person som älskar att gå upp tidigt och ta vara på dagen. Så när jag av mig själv vaknade klockan 09.00 fick jag lite panik, sprang upp hoppade i träningskläderna och rusade ut med min ipod. Ipoden visades dock vara kvar någonstans runt 2007, vilket var en period med bara lugn musik..  men jag fick iaf fart på musklerna och sprang omkring i Vinterviken, som måste vara en av Stockholms vackraste platser.

Klockan 13.00 ska jag ta en promenad med Jenny och sen äta lunch. Sen ska jag möta upp Emma och Emelie för att äta middag. Mycket kära återseenden! Åh vad jag längtat till den här dagen!


Kommentarer

Skriv ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara dina uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0