Imorgon är en dag att se fram emot!

Efter Daniel Johanssons första föreläsning idag skippade vi bullbaket hemma hos Pantea för att diskutera vad vi kommit fram till under helgens tentaplugg. Jag bjöd Sandra på min föreläsnings-sammanfattning och i utbyte fick jag middag! Sen ska jag inte ljuga om den lilla kanelbulle som slank ner, och ett digestivekex... och kanske var det en chokladkaka även. Men man måste ju stötta skolan i Kolbäck som tappert försöker samla in pengar till en eventuell klassresa. Jag menar, om plånboken blivit lättare kan väl magen fyllas?

Vi insåg att great minds think alike - då helgens läsning bidrog till en utmärkt konfliktfri diskussion. Vi har även bestämt vilka frågor som skulle ge oss högsta betyg och vilka som kan uteslutas. Imorgon väntar en dag av 6 timmars sittande i salen Funk. 9.00-12.00 fortsättning av Daniel Johansson. 13.15-16.00 en gästföreläsning av Stiggy och SMFF. Kvällen kommer fortsätta där vi avslutade idag!


Kommentarer

Skriv ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara dina uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0