Igår var det flopp

Lördagen var som förutspått en mycket intressant kväll. Har än en gång fått se hur smådstadslivet fungerar. Började med 30 minuters väntan på EN öl och när vi var redo för dansgolvet värmde Dj.n upp med dansbandsmusik. Sen kom en övergång jag inte kan säga att jag varken är van vid eller uppskattar. Hultsfreds metallband tog "ton" och tjejerna längts fram byttes mot ett 10-tal killar som hoppade runt som duracellkaniner. Vi studenter tog ett kliv bakåt, vissa med förtjusninng andra med förakt. Jonathan tog dock ett danssteg in i ringen och bidrog med rumpdans. Uppskattades hysteriskt mycket av oss, dock inte av dina "danspartners"..

Idag var en mysdag som jag verkligen var i behov av. Tog en långpromenad med Helena och Maria på festivalområdet. Vi fick alla festivalkänslor och planerade hur nästa sommar kan komma att bli! Vet inte om detta var en bidragande faktor, men nu befinner sig Helena, Maria, Jacob, Jesper, Pantea och Jenny i en bil på väg till Tyskland. Vad som ska göras där förstår ni nog alla. Jag var illa tvungen att tacka nej till detta då jag fortfarande känner mig dålig och för det grupparbete som ska vara klart tills på torsdag! Om detta uppfylls blir det Stockholm i en hel vecka! Åh vad jag längtar.


Kommentarer

Skriv ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara dina uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0