Hemma!

Nu är jag äntligen hemma igen, och tro det eller ej men så fort jag mötte upp Maria på centralen försvann min ångest. Kände bara hur skönt det skulle bli att kom hem igen. Det är svårt det här med två hem, speciellt när det inte ens ligger i samma stad. Jag, Maria och Sandra pratade om det i bilen - man lever verkligen dubbelliv. Så det är inte så konstigt om man får panik ibland, jag lämnar ju alltid det ena livet bakom mig. I fortsättningen ska jag försöka para ihop dessa lite bättre. Men det kanske blir lättare nu när jag ska flytta till radhus och få nya familjemedlemmar ;) Det är många liv som ska provas på under studietiden!

Nu ska jag, för andra gången, påbörja en diet. Så kvällens planer blir att packa upp och göra soppa för hela veckan. Mieums (mums på skånska är ett underbart ord!)

Kommentarer

Skriv ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara dina uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0