Hello Kitty

Efter 10 timmars sömn och en frukost fylld med vitaminer så ska jag sätta igång med plugget. På tisdag ska jag kunna det mesta och sen under onsdag och torsdag finslipa på det. Det är iaf min plan :) Skulle kännas så skönt om första tentan gick bra! Eller bra är inte tillräckligt.. Jag ska lämna Funksalen (Där jag kommer skriva tentan) med ett leende på läpparna. Och jag måste faktiskt erkänna att än så länge är tempot inte ens i när heten av vad mitt gymnasium bjöd på. Två prov, en inlämning, laborationsrapporter och läxor var vardagsmat!

Min hals är fortfarande skräp så blir ingen träning idag. Men jag måste nog lämna lägenheten för att få lite luft och, om någon vågar, träffa lite folk!


Mitt Hello Kitty-glas med färskpressad apelsinjuice!
(Skitbilder! Hoppas jag får ut lite pengar på försäkringen, efter stölden, så jag kan köpa en ny kamera.)


Kommentarer

Skriv ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara dina uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0