Helginvigning på Granitvägen

Underbart. Fantastiskt. Lyckat. Webb-tv fungerade inte som tänkt och eftersom jag var envis och bestämd med att inte ha tv hemma så sprack min idé om att mysa med en kopp té till Idol. Men då kom jag på den briljanta lösningen - Jag ska läsa! Älskar nämligen att läsa! Spenderar mycket tid och pengar inne på Pocketshop. Men tydligen inte den senaste tiden då min bokhylla endast innehåller kurslitteratur och gammalt tjafs. Nej sånt vill jag inte spendera min fredags kväll med!

Nu blir det istället jag och lite glass tillsammans med gänget på upper east side. Kanske dags för mig att komma ifatt denna serie. Jag som trodde den skulle hålla max två säsonger.. vilken osis jag har! Innan jag dyker ner i min underbart stora säng ska jag spela lite gitarr. Eller iaf försöka stämma den. Efter tentan börjar gitarr-lektionerna!


Kommentarer

Skriv ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara dina uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0