Härmed kräver jag bussturer Sthlm-Hultan

Okej att jag tycker om att ta vara på dagarna, men att gå upp halv 6 känns onekligen överskattat. Satt hela kvällen och letade bästa pris för min hemfärd. Inte tänkte jag betala hela 649 kronor för att komma till hultsfred. Försökte med alla möjliga rutter, byten, färdmedel.. Och jag är inte kräsen, åker gärna buss i fem timmar om det är billigast! Men icke! Började fundera på om jag egentligen behövde den där föreläsningen.. kanske skulle jag kunna läsa in den på egen hand och då få stanna en extra dag i mellansverige? Men så fick jag höra något extra ordinärt. Sök var resa för sig istället för att låta Sj sätta ihop din resa. Och mycket riktigt blev resan 335 kronor billigare. 12.03 anländer jag till dig. Förhoppningsvis har jag piggnat till och hänger med på föreläsningen jag gjort mycket för att hinna till! Annars. Annars...

Kommentarer
Postat av: S

see you there darling:)

2010-10-04 @ 11:18:46
URL: http://skalnins.blogg.se/

Skriv ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara dina uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0