Första snön har fallit i Hultsfred och då drar jag!

Nu har jag landat i min lägenhet som jag förhoppningsvis snart får lämna. Då menar jag inte bara för några timmar eller dagar utan för alltid! Hoppas få flytta in i en ny lägenhet redan i november. Så kära klasskamrater, vänner och familj - watch out! Då kommer det behövas hjälp med det mesta ;)

Så varför denna frånvaro? Jo jag har nämligen suttit inlåst i skolans numera ganska mörka korridor. Yes på Campus Hultsfred finns bara korridor i singular! Men tack vare min grupps engagerande och envishet kan ni snart skymta mig i Stockholm för en längre vistelse, en hel vecka! Ses vi då?

Sen hoppas jag att Stockholm bjuder på ett varmare, eller iaf mer höstigt, väder än vad Småland nu gör. Ikväll satte ett antal snöflingor färg på jackan. Jag är inte redo att skiljas från cykeln och än mindre att behöva gå i Converse till skolan. Hua.


Kommentarer

Skriv ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara dina uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0