Eller om det kanske är en dag som denna man ska ta tillvara på hemleverans av pizza?

Så är dagen kommen. Efter idag kommer böckerna vara så använda att det inte kommer kunna säljas vidare. Klockan 11.00 kommer study buddy, då fortsätter vi att exemplifiera "våra" teorier. Egentligen ska vi väl mer eller mindre låsa in oss men jag har en känsla av att jag borde gå till mataffären. Sandra kommer få en chock när hon öppnar mitt ekande kylskåp. Det där med att studenter inte ska ha allt har Sandra inte riktigt förstått.

Undrar om någon har bra tips på tenta-godis? Det där med bananer ska vara en riktig hitt!

Kommentarer
Postat av: S

jag tar väl med mig några bananer då,köpte ju fööör många på Willys!

2010-10-14 @ 10:05:11
URL: http://skalnins.blogg.se/

Skriv ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara dina uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0