Det är visst någon som är tillbaka

Hann hem och slänga in väskan i lägenheten innan jag skulle trampa till kursens sista företags-föreläsning. Dessvärre hade min cykel icke självvalt tagit lov. Luften i de främre däcket var inte att leka med så jag fick skjuts av Mikaela. Får försöka fixa det imorgon. Hoppas att min nyinköpta pump kan laga min Pilen.

På väg till skolan mötte vi trötta tvåor som skrivit tenta i musikjuridik. Hua. Jag blir nervös av tanken på att om mindre än två veckor är det min tur att skriva min första salstenta. Men ikväll ska jag inte tänka på det. Först blir det lite effektivt Record Union-arbete och sen tvåornas tentafest. S-tema. Mamma tyckte jag skulle vara en snabbmackaron. Sandra tyckte att vi skulle vara samuels pung, qué? Det tåls att tänka på. Några timmar kvar :)


Kommentarer

Skriv ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara dina uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0