Denna vackra dag ska ej förstöras med tårar, kom ihåg det!

En liten varning till dig som klipper mig idag - se till att det blir snyggt. Vet inte riktigt vad jag tänkte med men nu känner jag att jag inte kan släppa denna tanke på en förändring. Har haft denna 1-meterslängd så länge jag kan minnas. Även om jag är några år efter alla andra i page-modet så känner jag att min tur kommit. Blir det katastrof så gömmer jag mig i Hultsfred till jul. Sen blir det Thailand och där kan lite sol och bad förlänga håret fortare..

Känns som min inställning är ganska negativ, men jag är väldigt nyfiken på resultatet. Så här ser jag ut nu iaf. Och jag hoppas min efter-bild tar över med bravur!

 


Kommentarer

Skriv ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara dina uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0