Den där dagen

Sen jag började plugga har jag nog inte sovit längre än till 8 en endaste morgon, om vi pratar vardagar. Oftast för att jag ska hinna till skolan, men har jag inga föreläsningar så vill jag gärna plugga tidigt på morgonen då huvudet fortfarande hänger med bland isomorfismer och systemmodeller. Men denna morgon blev jag väckt av min mamma för att hinna prata lite innan hon skulle till jobbet. Snart tänkte jag skaka liv i min syster för den lovade långfrukosten! Sen ska jag in till stan för att klacka om mina skor - hittade ingen skomakare i Hultsfred. Inte för att jag letat så hemskt mycket, men efter en månad borde jag iaf sett en om det fanns! Jag är inte elak, jag är endast sanningsenlig om min lilla kommun! Sen ska jag köpa en liten blomma och möta upp alla kassatjejer från mitt gamla jobb, Blå Porten. Jag är ofta väldigt öppen med vad jag gör, men detta får vara privat.

Vad ska ni göra idag?


Kommentarer

Skriv ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara dina uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0