Barcelona

Idag är det mycket som talar för att jag ska åka tillbaka till Barcelona.

Två afrikaner från min klass la till mig på Facebook (alltså nästan 6 månader efter att jag åkt därifrån). En av dem inleder en chattkonversation med mig på spanska. Märkligt vad mycket man kommer ihåg ändå.. Trodde jag hade glömt allt, så mycket svenska som jag pratade under de två månader jag borde utökat mitt spanska ordförråd! Sen skriver min spanska bartender till mig "COME TO BARCELONA!" Precis samtidigt som han skriver det letar jag biljetter på ryanair och hittar dit- och hemresa för 776 kronor! Ska jag slå till?!



Så lycklig som jag var i Barcelona har jag aldrig varit - ibland är jag rädd för att det kommer vara den lyckligaste tiden i mitt liv.


Kommentarer

Skriv ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara dina uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0