Ångestfylld..

Tycker inte om att resa fram och tillbaka, så nu blir det nog ingen mer Stockholms-vistelse förrän jul. Har en känsla av att jag ändå har rätt mycket och därmed inte hinner även om jag vill. Grupparbeten, intervjuer, rookie, ett nytt projekt, tentaplugg, föreläsningar, flytta, träning.. och sen kanske det viktigaste som jag skjutit på så länge - besöka trafikskolan och fixa det där jekla kortet som jag var så nära i somras. Dumt att jag skjutit på det, mycket ångest som den där historien bjudit på.


Min syster Joanna som jag alltid saknar mest. Försöker övertyga henne om att bosätta sig i hultsfred efter studenten. Inte helt övertygad än..


Kommentarer
Postat av: S

Haha, så du har inte lyckats övertyga henne;)hon kan ju iallafall bo med oss tills vi flyttar till kalmar, kanske att hon är mer intresserad av den staden..skulle jag varit!

2010-10-28 @ 14:11:00
URL: http://skalnins.blogg.se/
Postat av: Lilla syster

Vi behöver inte sakna varandra så länge den här gången!! :) älskar dig min fina syster!

2010-10-28 @ 19:04:45

Skriv ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara dina uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0