Vaknar till Veni Veni Emmanuel

Uppe riktigt tidigt för att tvätta. Jag lyckas alltid spara ihop så pass mycket att garderoben nu är naken. Som jag tidigare sagt är morgonen verkligen min tid. Och nu blev den om än mycket bättre - lyssnar på musik från Lucia-konserterna i Globen. Magiskt. Om någon skulle vilja skicka mig Stockholms Musikgymnasiums Julskiva skulle jag vara evigt tacksam. Det är den absolut bästa julskivan och det kan jag säga med goda argument. Har blivit utsatt för alla tänkbara julskivor, i alla genrer! Min mamma är ett stort fan av julen och börjar gärna fylla huset med ljus och julmusik lagom till oktober-premiären. Jag är inte superförtjust i julens alla traditioner och bryter allt i år med att åka till Thailnad(!). Men däremot är vi mycket ense i fråga om musik och även att denna skiva är den absolut bästa julskiva!


Kommentarer

Skriv ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara dina uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0