verkande värk verkar

Det där med att packa rätt är svårt. Jag har hela veckan försökt tänka vad jag absolut inte kan tänkas behöva förrän imorgon. Vad kan jag packa och vad kan jag absolut inte packa. Men jag har gjort det igen, det där felandet när det gäller att packa rätt! Jag väljer att kalla det för magkramp för att inte göra någon upprörd eller äcklad. Och eftersom jag varit ipren-beroende försöker jag så ofta som möjligt avstå, men ibland går det inte. Idag är en sån dag som jag bara måste få en värktablett. Jag anser mig vara i nöd av detta av denna anledning - ligga på golvet och åjja sig när jag har en packa-ner-mitt-boende-deadline! Självklart ligger alla mediciner i en av de avslutade flyttkartongerna borta på Barris.

Men snart är allt färdigpackat och jag kan njuta av en tjejkväll. Kom förbi om ni är mer sugen på Idol än fest!


Kommentarer

Skriv ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara dina uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0