Tillbaka i bloggen

Vad ska jag berätta-syndromet är nära.. Gör det lite enkelt. Fredagen spenderades i en garderob med ett underbart gäng. Åkte tillbaka typ 6-7år men sett från ett annat perspektiv. Det var kortkort, foundationränder, spyor klockan 22.00 och cat-fight. Det kändes bra att stå på andra sidan bänken och bara se på. De få gånger inget fanns att skåda underhöll vi varandra med hangman. Kvällen slutade 04.00 med repliken Vi hörs vid 10.00 och tränar.

HA! Vaknade 11.30 och fick skynda till Rookie. Jag och Helena började dagen i cafeterian i fyra timmar och fortsatte sedan en trappa upp för att ta hand om Guitarr Hero. Awesome! Avancerade från Beginners-Easy-Medium. Och mina linser sa nästan farväl efter att ha stirrat mig blind på den stora skärmen - skandal att förlora ju! Men jag lyckades behålla dem i ögonen, kanske tack vare vinsten jag och Helena kammade hem i musikquizz (viktigt med två z!). En korg proppad med godis, och det kunde vi behöva efter 8 timmars jobb!

Helena hade dock inte fått nog av jobb och gick för att sälja merchandise för Familjen. Jag, däremot, begav mig för en öl och lite Just Ahead-spelning, ett av de få rookie-spelningar jag fick se.. men tydligen bjöd dem på en av de bättre showerna! Sista spelningen höll Familjen i och sen blev det fest. En fest som såklart fortsatte efter rookie stängt portarna för i år. Så klart fortsatte den på Barrvägen. Jag avslutade min kväll någon gång vid halv 5. Söndagen bjöd liksom på ett grupparbete.

Ciao


Kommentarer

Skriv ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara dina uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0