Radhuslivet

Det var tre människor av den äldre Kalnins-generationen som lämnade oss i lördags runt 3-tiden. Vi hade fått höra att nu hade vi ett himla arbete framför oss. Inte en chans att ni är klara till Thanksgiving-middagen på torsdag! Men OM de hade fel. Så fel. 4 timmar senare var nästan alla kartonger tömda och de mesta hade fått en ny plats. Det enda som egentligen inte är klart är mitt rum, men jag kan inte bestämma mig hur jag vill ha det. Dessutom bortprioteras det eftersom jag förmodligen bara kommer sova där. Eller? Av tidigare erfarenhet, närmare bestämt i lördags, somnade en viss Felizia och en viss Malin i varsin soffa i vardagsrummet. Som vanligt med house-musik på högsta volym! Kanske ska försöka övertala Hultsfreds Bostäder om att jag inte behöver mitt rum och därmed dra ner hyran? Försöka har väl ingen dött av?

Nu ska jag försöka ordna lite i mitt rum och sen läsa lite marknadsföring :) Juste, vill ni se hur jag bor? Ja då får ni allt komma hit!


Kommentarer

Skriv ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara dina uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0