PSL

Hemma efter en mycket trevlig kväll hos grannarna med 29 stycken klasskamrater. Mycket trevligt. Kvällen hölls till ära av och för Elin och Lina som blivit intervjuade till PSL - Sweden Rock Festival.

Nu ligger jag i min säng och lyssnar på vår nattinatti-lista. Sandra har hittat en riktigt bra version av Don't look back in anger med Daniel Norberg från Idol. Kommer ihåg ett blogginlägg som jag skrev för ganska precis ett år sen som handlade om just det - Don't look back in anger. Sluta tänk "tänk om..". Mitt huvud var fullt av sånt skit och mitt nyårslöfte blev att aldrig mer tänka så. Sen dess har jag faktiskt inte gjort det. Allt löste sig. Mer kan jag inte säga. Mer vill jag inte säga. Lyssna bara på låten!


Kommentarer

Skriv ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara dina uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0