Jag vill flytta nununu!

Måste bara berätta om min blivande roomie. Detta vill jag mest berätta för att ni ska förstå att jag idag insett vilket kap jag gjort! Insåg efter att jag kammat hem mina första 4.5 högskolepoäng att jag skulle fortsätta dagen med grupparbete utan å hinna äta lunch. Vilket dilemma jag utsattes för - äta lunch och komma sent eller skippa lunch och förmodligen bli gruppens släpvagn? Men innan jag hunnit säga mitt svar utropar Sandra Jag kommer förbi med lunch till dig! Åh, är det bara jag som vill äta upp henne för att hon är så söt? Bäst jag avstår - vem vet vad hon mer kan bjuda på?!


Jag ser som vanligt galen ut och Sandra söt som vanligt!


Kommentarer
Postat av: S

ja vem vet vad jag har i frysen;)

2010-11-02 @ 00:11:44
URL: http://skalnins.blogg.se/

Skriv ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara dina uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0