Idolkväll!

Middagen gör sig redo i ugnen. Likaså gör min sambo. Dock inte på ett lika hett sätt då hon valde duschen. Jag har idag klarat mig utan godis i nästan två veckor, med gårdagen som ett undantag. Så ikväll ska det firas. Det är våra vackra grannar Malin och Rebecca som bjuder på Idolkväll med ostar, vin, kex, mörk choklad, vindruvor, päron.. kan jag ha glömt något av det som utlovades igår? Det återstår att se! Av någon konstig anledning pratar vi alltid mat så ikväll känns det som ett alldeles förtjusande tillfälle att äta allt vi pratar om. Jag ser fram emot att låta min kropp ta emot dessa 1000tals kalorier för att sedan gå upp tidigt och träna bort dem. Äsch, jag ska nog inte lova så mycket.

Avslutningsvis: Grattis underbara, vackra, unika och glädjespridare - Jenny Näsholm!


Kommentarer

Skriv ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara dina uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0