Grupparbeten kan dra dit pepparn växer

Det här med grupparbeten är nog inte riktigt min grej. Vissa människor gillar att vara ute i god tid. Andra skriver bättre under press, så där två timmar innan deadline. Men i ett grupparbete tvingas dessa människor samarbeta. Jag kan nu konstatera att det är helt omöjligt. Resultatet blir aldrig som jag vill - vilket är det enda riktiga. Tre flickor har nu suttit i mitt vardagsrum, där jag förövrigt bott den senaste veckan, och knopat på en perfekt text. Detta är dock svårt när alla delar inte kommit in.

Energin kom nu tillbaka! Efter dagar av slit blandat med svett och en och annan tår kan vi konstatera att endast en del fattas. Är den inte topp blir den ratad, så bäst du är riktigt duktig!

Nu avslutas kvällen med pepparkaksbakning utan formar.

Kommentarer

Skriv ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara dina uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0