Första kartongerna är bortförda

Barrvägen 7C har tagit emot mina banankartonger. Det första sex färdigpackade, ungefär 10 återstår. Mitt nuvarande hem börjar se obebott ut och jag längtar fruktansvärt mycket till lördag då jag flyttar officiellt. Jag får en ny roomie och vi ska tillsammans påbörja ett svenssonliv. Vi tjuvstartar på fredag med idolkväll. Söndagen bjuder på storhandling i vår volvo. Här borde jag kanske säga Sandras volvo, men framsätet är så gott som mitt. Jag har t.o.m. fått ett eget sittunderlag som passa utmärkt när de kalla mornarna varit framme. Vilket börjar bli en rutin här i Småland. På torsdag har vi planer på en Thanksgiving-middag. Detta kan nog klassas som vår inflyttningsfest då vi inbjudit ett antal för många.. men livet ska vara en fest!

Nu ska jag telefona med Rebecca :)


Kommentarer

Skriv ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara dina uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0