Första advent

De har snöat konstant i fyra dagar nu. Solen verkar inte vilja visa sig och vi har insett att d-vitamin är en viktig kroppingrediens. Idag blir det mer plugg, nu börjar tentaplugget på allvar. Sen ska ett grupparbete skickas in - hoppas våra korrespondenter i Malmö och Linköping tar sitt förnuft till fånga.

Nu beger sig Sandra ut för att skotta fram bilen. Jag skulle hjälpa henne om hon inte vägrade att ta emot min hjälp. Nu sitter jag istället här i värmen och känner mig som en dålig roomie. Bäst jag skyndar över till Mikaela och Pantea för att låna lite ägg och russin till dagens adventsbak - Lussebullar och pepparkakor.


Kommentarer

Skriv ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara dina uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0