Blåtira

Som så många andra kvällar, sitter vi nu med varsin halväten måltid och kommenterar lyxfällan. Aldrig någonsin handla på kredit! Funderar på om kvällen ska fortsätta i denna soffa eller om vi ska bege oss till vårt framtida grannhus för att fira Sandra, Epu-klassen. Båda är riktigt trötta men samtidigt har jag saknat mina små hultsfredsbor och skulle säkert få energi av att träffa alla igen!

Förresten glömde jag berätta om min blåtira som uppkom i helgen. Numera ser det ut som om jag sminkat ena ögat i blått, gult och brunt. Men som Oscar sa "Hon är lite stolt över den" . Vet inte om jag vågar berätta hur jag fick den, men det var en viss person som dansade med hela kroppen lite för vilt och nära mig.

Kommentarer

Skriv ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara dina uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0