Bäddade sängen lagom till läggdags

Nej idag är jag trött. All energi rann av mig i samma stund som föreläsningen tog slut. Jag vill inte berätta om de nyupptäckta banden när jag är i detta tillstånd. Det skulle absolut inte göra dem någon rättvisa. Men jag vet att ni kommer älska dem lika mycket som jag. Ni vet, första tonerna avgör. Sen är det föda eller döda som gäller.

Vet inte vad som hänt med oss studenter, men något har gjort oss mycket sömniga. Ska sova nu för att gå till gymmet innan skolan och förhoppningsvis finna nya krafter där. Om inte, kanske Dressed for success-sittningen kan ordna till det..?


S-tema på tvåornas första tentafest. En fest i work out-anda. DEN energin skulle jag vilja ha nu..


Kommentarer

Skriv ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara dina uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0