Packning pågår. Eller behövs det?

Ett mycket trevlig mail trillade in i inboxen imorse. Cronjas underbara mamma som ville välkomna mig till Thailand. Hon gav mig budskap om ett landskap i solens tecken men varnade mig för kyliga kvällar, runt 25 grader varmt. Hon bad mig bringa pengar, pass och bikini - vad mer kan behövas? Nej det visste varken hon eller jag. Så nu sitter jag bland kläder och funderar på om jag verkligen måste ha med mig någonting mer? Allt går att köpas där nere och det lättar mina packningssbekymmer. Det är fruktansvärt svårt att packa när det är 40 graders skillnad neråt på skalan här. Det är svårt att förstå hur man ska klara sig utan mössa och vantar..

 


Första kvällen tillsammans


Kommentarer

Skriv ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara dina uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0