Ont i hjärtat-samtal

Har längtat efter mitt spinning-pass hela veckan! Och så säger tanten i telefonen att det kanske inte blir någon spinning idag p.g.a. för få anmälningar! Vad är det för skit som landar i min planering. Jag måste verkligen röra på fläsket! Gymmet vill jag inte till - 80-talet hälsar att det vill ha tillbaka sin anläggning nu! 

Har skrivit ut massa modeller till tentan som nu ska klistras upp på väggarna! Här behövs inga tavlor inte. Sen ska experten himself förklara hur, när och varför de används! Iaf om jag får bestämma!

Kan även uppdatera er på att även Roskilde haft bandsläpp idag - Kings Of Leon. He he.


Kommentarer

Skriv ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara dina uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0