Natti

Tänkte stänga ner datorn nu, ta det lite lugnt tillsammans med Sandra. Sen titta igenom lite anteckningar, läsa Harry Potter - De vises sten, och sen samla energi. Juste, den där Harry har fortfarande inte invigts tillräckligt i mitt liv då jag bara läst de tre första böckerna. Har länge blivit straffad för att jag inte fortsatte följa med Harrys fjärde, femte, sjätte och sjunde år på Hogwarts. So hey, varför inte nu? Kanske fortsätter med Twilight sen. Eller så hoppar jag direkt in på Scar Tissue om någon kunde berätta var den finns att köpa i pocketform på originalspråk!? Den är omöjlig att hitta och jag vill gärna bli berikad av denna i Thailand!

Natti


En bild utan i helt fel sammanhang - det är jag i långt fint hår iaf. Sakna bara lite


Kommentarer

Skriv ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara dina uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0