Jag anklagar Överste Senap i matsalen med dolken!

Tack Malin Thyrén och John Bengtsson för en underbar helg! Tack vare er har jag funnit mig själv i Hultsfred och skrattat något hysteriskt mycket. Denna sida vill jag inte släppa, så det suger att när jag återvänder efter jul har ni kommit till rätta i Kalmar. Tillsammans har vi ätit alldeles för mycket godis, vilket resulterat i att jag mer än 12 timmar senare fortfarande känner mig illamående, skrattat åt Björn Gustavssons audition till Arn och försökt lista ut var, vem och hur någon mördades i Cluedo. Nu beger jag mig ut i minusgraderna för att försöka bli av med mitt illamående. Sen dyka ner i marknadsföringen. Det närmar sig.

Kommentarer

Skriv ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara dina uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0